2019 November 07

Ints búcsút a gyenge, rövid körmöknek!


Gondoltad volna, hogy a körmöd minősége nem csak attól függ, hogy mennyit törődsz velük? Még az étrended is hatással van a körmöd megjelenésére. 

„Az egészséges haj, bőr és a köröm belülről fakad” - az egészségünk gyakran tükrözi, hogy mi történik a testünkön belül. Ezért nem egészséges a körömünk számára sem az egészségtelen ételek, a felesleges cukor és a koffein fogyasztása.

Csakúgy, mint a hajad, a körmök is fehérjéből táplálkoznak. Ez azt jelenti, hogy ha alacsony a fehérje beviteled, a tested inkább az alapvető funkciókhoz használja fel, mintsem hosszabb, erősebb körmökhöz.

Tehát győződj meg róla, hogy elegendő mennyiségű makro-tápanyagot tartalmaz az étrended, és vedd figyelembe a mikrotápanyag-fogyasztását is. Ezek a vitaminok szintén bizonyítottan segítik a szervezet fehérjehasznosítását.

1. Kálcium

2. Vas

3. B12

4. Folsav

5. Biotin

6. A vitamin

Via Womansday

szépségápolás köröm körömápolás


Megtekintések száma: 34449


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet