2022 Decemberr 03

Sokig szoktál fent lenni, és mindig megéhezel? Íme, néhány olyan étel, melyet nyugodtan fogyaszthatsz késő este is, nem fog meglátszani a hasadon! alert('hello');

Bizonyára te is elgondolkodtál már azon, hogy létezhetnek-e olyan ételek, melyeket akár késő este is ehetsz anélkül, hogy azon kellene gondolkodnod, hogy vajon abból hány kalória épül be majd a szervezetedbe.

A legtöbb diéta ugyanis nem javasolja, sőt, van, amelyik kifejezetten tiltja, hogy 6 óra után, vagy késő este bármit magadhoz vegyél.

Néha azonban nem tudunk elaludni, vagy a munkánk miatt az éjszakába nyúlik az ébrenlétünk, és éhesek leszünk.

Ha pedig éhesek leszünk, egyszerűen nem fogunk tudni elaludni.

Ilyenkor jöhetnek képbe az olyan ételek, melyeket lelkiismeret-furdalás nélkül fogyaszthatunk. Enni ugyanis ilyenkor is kell, ha a szervezet azt jelzi, hogy üres.

Kongó gyomorral elaludni a benne munkálkodó savak miatt sem szerencsés, helyette érdemes megtanulni azt, hogy mit fogyaszthatunk akár késő éjszaka is.

A gyümölcsöket például érdemes, és lehet is fogyasztani az éjszakai órákban is. A gyümölcsökről és a zöldségekről egyébként is azt szokták mondani, hogy még diéta alatt is lényegében korlátlanul fogyaszthatóak, he ezt nyersen tesszük meg.

Fontos tehát, hogy éjszaka is nyersen együk meg ezeket.

Akár zöldségekből is készíthetünk magunknak salátát, ebben az estetben azonban ügyeljünk arra, hogy ne nagyon körítsük semmivel. Sokan ugyanis tejfölösen eszik a salátát. A tejföl éjszakára már nem jó, mert rengeteg benne a zsír.

Érdemes még megemlítenünk az avokádót is, mely rengeteg rostot tartalmaz, ezért került fel az esti fogások listájára. Azonban mono-telített zsírokat is tartalmaz, amiért csak alkalmanként, és nem rendszeresen ajánlott fogyasztani.

Furcsának fog tűnni, de az éjszaka is megehető fogások között van még a pulykahús is. Ez a hús ugyanis rengeteg fehérjét tartalmaz, és egy kisebb darabtól is jóllakottnak fogod emiatt magad érezni.

Arról nem beszélve, hogy arra kényszeríti a szervezetet, keressen energiatartalékot a zsírszövetek között.

egészség konyha élelmiszerek


Megtekintések száma: 51023


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet