2020 Július 28

Úgy tűnik, hogy Gucci csúcstechnikában van! Ez a Kering tulajdonában lévő luxusmárka technológiára támaszkodik, hogy termékeiket adjanak, vagy a vásárlás tapasztalatainak előnyeit másokkal szemben. A Gucci egyértelműen megemlíti az online vásárlás tapasztalatait nagyon megérdemelt jelentőséggel, különösen akkor, amikor a potenciális vásárló egyértelműen nem kényelmessé teszi a kiskereskedelmi üzletek megütését. Először indították el a Gucci Live alkalmazást, amely a boltokban történő vásárlás személyes élményét hozta egy műszálas luxusbolton keresztül. A közeljövőben nem állnak meg, és ennek eredményeként a Gucci folyamatosan együttműködik a Snap Inc.-vel. A Gucci emeli az online vásárlási arénában az új szűrők motívumát a Snapchat-el együttműködésben, amelyek lehetővé teszik a platform felhasználói számára, hogy gyakorlatilag felpróbálják a Gucci cipőket az alkalmazáson keresztül. A „shop now” gombbal azonnal megvásárolhatják őket.A Snapchat AR technológiája lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy felfedezzék, hogy a Gucci cipők különböző modelljei miként néznek ki valójában rajtuk, amikor összeállnak a választott ruhával. A Snapchart rajongók négy pár cipőt (Gucci Ace, Gucci Rhyton, Gucci Tennis 1977 és Gucci Screener) kapnak két különféle lencsével vagy szűrővel, hogy szórakozzanak, és ha a dolgok komolyabbak, és valóban nem tudsz ellenállni nekik, akkor vásárolhat közvetlenül a „shop now” gombbal. A Gucci nem indíthatta volna el ezt a szolgáltatást jobb időben; a világ az online vásárlásokra támaszkodik igényeik kielégítése érdekében, különös tekintettel a vírus második hullámának beindulásától való félelemre.

A Snapchat technológiája a vásárlás folyamatát valósá teszi, amint azt megkapja, ami csak növeli annak esélyét, hogy az emberek vásároljanak olyan jó árukat. A Snapchat legalább 100 millió embert ér el csak az Egyesült Államokban, beleértve a 13–24 évesek több mint 90% -át és a 13 34 évesek több mint 75% -át. A Gucci-nak van egy tömeghúzója a Snapchat-ben, de az opció elérhető lesz a Snapchattelők számára az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Franciaországban, Olaszországban, Egyesült Arab Emírségekben, Szaúd-Arábiában, Ausztráliában és Japánban.

forrás: Luxurylaunches


Megtekintések száma: 44144


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet