2020 Január 21

A testünk egészséges működéséhez szükségünk van a megfelelő mennyiségű fehérjére bevitelére. A fehérje jó hatással van a bőrre, a vérkeringésre és a csontokra is. A fehérje a kulcs a sejtszövetek helyreállításához és regenerációjához. Mivel a fehérjék emésztése hosszabb ideig tart, mint a szénhidrátoké, ezért a fehérjeben gazdag ételek hosszabb ideig eltelítenek. De nem minden fehérjeforrás kínálja ugyan azt az előnyt . Ezekben a fehérjékben gazdag ételekben rost, ásványi anyagok és egyéb fontos tápanyagok is vannak. Fogyassz toját, tenger gyümölcseit, édesítetlen tejtermékeket (például joghurtot), baromfit, hüvelyeseket, babot, csicseriborsót, borsót, magokat, dióféléket, valamint marha- és sertéshúsok soványabb darabjait.

A fehérje és a rost kombinációja minden étkezés vagy snack esetlben optimális választás. Szükséged lenne további magas fehérjetartalmú étel-ötletekre? Mutatunk párat!

Edamame bab

Sovány túró

Mogyoróvajak

Görög vagy natúr joghurt

Napraforgómag

Szója tej

Lazac

Főtt tojás

Mandula

Tonhal

Pirított csicseriborsó

Tökmag

Via good housekeeping

egészség diéta életmód fehérje


Megtekintések száma: 33349


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet