2020 Február 19

A Woman's Day két regisztrált dietetikussal beszélt arról, hogy az 50 év feletti nők hogyan tudják a legjobban a test változásait kezelni.


Amint a nők megközelítik az 50-et, testük felkészül a menopauzára és az öregedés egyéb mellékhatásaira. Sok nőnek új és eltérő megközelítéseket kell alkalmaznia egészsége megőrzése érdekében, ideértve az étrendet is a szükséges tápanyagok előállítása érdekében. Ebben az esetben érdemes lehet megvizsgálni az 50 év feletti nőknek ajánlott legjobb étrendeket.

„Az 50-es évek a nagy változások ideje, a perimenopauza és a menopauza miatt. Ez egy olyan időszak a nő életében, ahol hormoningadozások vannak, amelyek változásokat okozhatnak az anyagcserében és a testtömegben ”- mondta Julie Kay, az RDN regisztrált dietetikusa, a Woman's Day-nek. Kay említi még az oszteoporózist, az osteoarthritist és a vércukorszint szabályozásában bekövetkezett változásokat (az inzulinrezisztencia a hormonváltozások miatt is előfordulhat).

Regisztrált Kayla Hulsebus dietetikus, MS, RD, LD, elmagyarázza, hogy a nőknek hogyan kellene megváltoztatni étrendjüket ahhoz, hogy jobban alkalmazkodjon testük a természetes változásaihoz. Az alábbiakban a Hulsebus megosztja az 50 év feletti nők lehető legjobb étrendjeit, vagy inkább az életmódját, amely „segíthet az egészséges testtömeg és a hormon egyensúly támogatásában”.

Mediterrán diéta

Paleolit étrend

Teljes értékű ételek diátája

Autoimmun protokoll


Magas fehérje és alacsony szénhidrát tartlamú étrend

Via womansday


Megtekintések száma: 32456


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet