2019 Decemberr 06

Ha unod a fagyasztott borsót, akkor jó helyen jársz.


A zöldlevelesektől a keresztes fajtájú zöldségekig a zöldségek a természet egy kis ajándéka nekünk embereknek. Tele vannak antioxidánsokkal, rosttal, B-vitaminokkal és ásványianyagokkal. És mi a zöldségek szépsége? Minél többet eszünk belőlük, annál jobban szolgálják szerveztünket. Számtalan tanulmány összekapcsolta a nagyobb zöldségbevitel előnyeit a krónikus betegségekkel, ideértve a szívbetegségeket, a cukorbetegséget és az életmóddal összefüggő rákos megbetegedéseket, ugyanis csökkenti ezen betegségek kialakulásának kockázatát. Ráadásul akik napi szinten fogyasztanak zöldségeket, azok jobb hangulatról, boldogságról és elégedettség érzésről számoltak be.

Mivel sok vizet tartalmaznak, a zöldségek szintén nélkülözhetetlenek a hidratációhoz és az emésztéshez, emellett biztosítják a test hasznos baktériumainak szaporodását. Az egyetlen, amit minimalizálni kell? A zöldségek főzését és sütését. 

Répa

Brokkoli

Gomba

Fodros kel

Spenót

Spárga

Lencse

Karfiol

Cékla

Paradicsom

Hagyma

Padlizsán

Édesburgonya

Via good housekeeping

egészség konyha zöldség életmód gasztro


Megtekintések száma: 32076


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet