2021 Április 30

Most hogy beindult a tavaszi szezon, mindannyian gőzerővel próbáljuk le tornázni és lediétázni a télen felszökött kilókat. A karantén különösen rossz hatással volt a részünkre, hiszen a testmozgást a nem volt túl sok lehetőségünk, és az otthoni edzések egy idő után motiváltság és szorgalom hiányában elmaradtak. Mint azt tudjuk, a gyötrelmes sportolás mellett az egészségesebb étkezéssel jár együtt. Ilyenkor azt gondolnánk hogy a gyümölcsök büntetlenül jöhetnek, és bármelyik belőlük. Egyes gyümölcsök magas cukor tartalommal bírnak, ami bizony nem segíti a testsúly csökkenést. Ilyen például a mangó, igaz hogy az egyik legfinomabb gyümölcsök közé tartozik, a diéta során viszont jó elengedni. Hamarosan kezdetét veszi a nyári szezon, és nehéz lenne cseresznye nélkül elképzelni, ugyanakkor 18 gramm cukrot tartalmaznak, így ez sem alkalmas a diétázóknak. Ide tartozik még a szőlő és a közkedvelt banán. A szőlő emésztőrendszeri rendellenességekhez is vezethet, amelyek közül a leggyakoribb a puffadás. A banánban pedig sok a cukor és a keményítő is. Jobb, ha a banánt almával vagy grapefruittal helyettesítjük.




Megtekintések száma: 116808


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet