2022 November 13

Te is sok nő társadtól hallod, hogy elfogadja a testét úgy, ahogy van, és megbékélt magával? Ezzel egészen addig nincs is baj, ha tényleg meg vannak elégedve önmagukkal. De ha csak elhitetik magukkal, akkor lehet, hogy nálad is így van ez. 10 ok, hogy miért kezdj neki edzeni és érd el a gyönyörű, formás alakot.

1. A férfi szemek…

Egy nőnek mi sem esik jobban, mint a megigézett, már-már rajongásba átcsapó férfi tekintetek. Ha tökéletes alakra vágysz, tegyél érte. Hidd el, a férfiakra gyakorolt hatás nem marad el!

2. Csökkenti a függőségeid

Kevésbé ismert tény, de az edzés anyai dopamint termel, hogy az segíthet estelegesen meglévő függőségeiden. Ha láncdohányos vagy, kevésbé fogod kívánni a cigit, ha gyakran nézel a pohár fenekére, akkor nem leszel annyira sóvárgó az ital után.

3. Ép testben ép lélek

Ez talán a legfontosabb. Ha jól nézel ki, és TÉNYLEG elégedett leszel a külsőddel, és nem csak bebeszéled magadnak, akkor egy olyan boldogságot sugárzol kifelé, melyet a férfiak és más nők is észre fognak venni

4. A cukorbetegségre való hajlamod a nullához fog közelíteni

Akik sokat edzenek és rendszeresen végeznek testmozgást, szinte nulla a cukorbetegségre, diabéteszre való hajlam. A már kialakult cukorbetegségen is képes segíteni az, hogy mozogsz, de ha hajlamos vagy rá, akkor az életedet is megmentheti egy kis mozgás.

5. Lapos hasad lesz

Az edzések törvényszerű eredménye az, hogy lapos hasad lesz, amit szexinek találnak a férfiak. Egy ausztrál tanulmány tudományosan bebizonyította, hogy azok az emberek, akik rendszeresen végeztek valamilyen testmozgást programszerűen, azok 12%-ot vesztettek a hasi zsírtömegükből.

6. Lassítja az öregedést

Mivel rendszeresen edzel, a metabolikus folyamataid felgyorsulnak, több vér és gyorsabban kering a szervezetedben. A szerveid és a bőröd vérellátása fokozottabb lesz, így az öregedés lényegesen lelassulhat azoknál, akik sportolnak. Szeretnél 70 évesen ötvennek kinézni? Vedd a futócipőt!

7. Növeli a jókedved

Az edzések során a testmozgás végzése közben nemcsak dopamin, hanem endorfin szabadul fel, ami a jókedvért felelős enzim. Ezért van az, hogy minden sportolással töltött óra után alapvetően úgy érezzük, hogy boldogok vagyunk.

8. javítja a memóriád

Ha hiszed, ha nem, az edzés javítja a memóriát is, legalábbis rendkívül kedvező hatással van rá. Egy 2014-ben végzett tanulmány szerint az aerobik edzések jelentősen javíthatják a memóriánkat.

9. Növeli a szexuális teljesítményt és a libidót

Azok a nők, akik rendszeresen edzenek már régebb óta, és nem szednek fogamzásgátlót, tapasztalhatták már, hogy megnő a szexuális teljesítményük és az étvágyuk is. A rendszeres mozgással nem csak a szexet lehet jobban bírni, de még a kedvünk is nagyobb egy kis hancúrhoz.

10. Levezeti a stresszt

Mi sem jobb annál, mint egy futás vagy egy kemény aerobik edzés keretében levezetni a nap folyamán felgyülemlett stresszt? Ha néha dühösek vagyunk, garantáltan megnyugszunk, ha edzünk egy keveset. A rendkívül jó és hasznos dühkezelési megoldást a szervezetünk és lelkünk is meg fogja hálálni.

tanácsok egészség életmód sport edzés sportos alak testmozgás aerobik


Megtekintések száma: 96134


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet