Wednesday, March 28, 2018

Nanushka

Sándor Szandra divattervező márkája nevét gyermekkori beceneve ihlette. Szandra ruháinak tervezésekor a saját ízlését veszi alapul és olyan darabokat tervez melyeket maga is szívesen visel. Egyediségével nem csak hazán egyik legismertebb márkájává nőtte ki magát, de meghódította már Észak-Amerikát, Délkelet- Ázsiát, Japánt, Oroszországot és Ausztráliát is és további bővítést terveznek. Kollekcióit a Budapesti Fashion Streeten lévő showroomban nézhetitek és vehetitek meg vagy a www.nanushka.com weboldalon.

sikeres-magyar-divattervezok

Szegedi Kata

A KREA Kortárs Művészeti iskola tanulójaként végzett, de még a befejezése előtt megnyerte az „Év fiatal tervezője” díjat. Ruháit a magabiztos kozmopolita hölgyeknek tervezi akik az egyediségre, merészségre törekszenek. Kollekcióiban fontos szerepet töltenek be a kontrasztok melyek megjelennek színekben, formákban egyaránt. Kata saját üzletét az 5.kerület Budapest, Fehér Hajó utca 12-14. cím alatt találhatjátok vagy a www.kataszegedi.com webcímen.

sikeres-magyar-divattervezok

Kepp Showroom

2009-ben öt fiatal (Hajdú Anett, Havancsák Teréz, Hofstädter Szandra, Kovács Adél és Tomcsányi Dóri) alapította. Ez egy olyan műhely ahol dolgozhatnak külön vagy együtt kisebb-nagyobb kollekciókon így inspirálva egymást. A bemutatótermük neve kepp, azaz körgallér ami az együttműködésüket is szimbolizálja. Közös bennük az eredetiség, az innovációra és a magas minőségre való igény. A kapcsolatot felvenni velük előzetes bejelentkezés után lehetséges amelyet a +36 20 547 1132 telefonszámon vagy info@keppshowroom.com e-mail címen tehettek meg.

sikeres-magyar-divattervezok

NUBU

Három gyönyörű és ambiciózus hölgy tervei valósulnak meg a NUBU kollekcióiban. A kifinomult városi nőknek és férfiaknak készítik ruháikat ennek megfelelően inkább a sötété és króm színek dominálnak, de manapság kezdik beengedni a vidámabb színeket is. A márka 2007-ben alakult és azóta is a következetesen alakítják kollekcióikat így hozva létre a praktikus, de luxusérzést sugárzó darabokat. Üzleteiket és kollekcióikat a www.nubu.hu webcímen találhatjátok meg.

sikeres-magyar-divattervezok

Fibula

A fibula szó jelentése kapocs, összekötő, amely jól szimbolizálja a márka szerepét a divat világban, hiszen összeköttetést jelentenek a tradicionális és a kortárs design között. 2012-ben Kránitz Orsolya és Nagy Dorottya alapította, akik már tanulmányaik alatt barátságot kötöttek, amely későbbi munka kapcsolatuk alatt is megmaradt. Kollekcióikat és üzleteik címeit a www.fibula.hu webcímen találhatjátok meg.

sikeres-magyar-divattervezok


Megtekintések száma: 303907


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet