2019 Július 25

Kezeket fel, ha már te is jártál úgy, hogy bementél egy boltba ruhát vásárolni, és végül úgy jöttél ki, hogy semmit nem vettél és még az önbizalmad is a földig csúszott!

A legtöbb üzletben gyönyörű, tökéletes alakú modellekkel reklámoznak, hiszen rajtuk szuperül áll minden darab. Amikor azonban az ember megpróbálja ugyanazt a ruhát, ami a plakáton jól nézett ki, gyorsan rájön, rajta sajnos valahogy mégsem áll úgy, mint a parancsolat.

Ezzel a “hagyománnyal” szakított az American Eagle ruházati márka, amikor tavalyi kampányához különböző, testi rendellenességgel vagy fogyatékkal küzdő modelleket kért fel. Sokan úgy vélik, azoknak a brandeknek van igazán jövőjük, akik a sokszínűséget képviselik, hiszen ezzel sokkal több emberhez érnek el, és nő a potenciális vásárlóik száma.

Marketingszempontból a technika bizonyítottan működik - promóciók, reklámok esetén érdemes a termék vagy szolgáltatás USP-je helyett a UEP-re koncentrálni, ami annyit jelent, hogy emocionálisan igyekeznek elérni a vevőket.

Titeket is jobban megfognak ezek a fotók?

PH


Megtekintések száma: 40847


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet