2020 Február 26

Nassolj tudatosan!


A két étkezés közötti nassolnivaló beiktatása kiváló megoldás arra, hogy energikus maradj és éber legyél  még a legmegterhelőbb pillanatok alatt is a nap folyamán. A tápanyagokkal, vitaminokkal és ásványi anyagokkal teli, finom ételek táplálják a tested, és szinten tartja a vércukorszintet. Egyes tanulmányok azt is megállapították, hogy az egészséges ételek fogyasztása segít megakadályozni a következő étkezéskor történő túladagolást.

Olyan egészséges ételeket találhatsz most ezen a listán, amelyek kielégítik minden vágyad, akár édeset, sósat vagy ropogósat kívánsz. A legjobb harapnivalók azok, amelyeket könnyű elkészíteni és még finomak is anélkül, hogy híznál tőle. 

Zöldfűszeres rántotta mozzarellával és paradicsommal

Olíva, dió és gránátalma mártogatós

Mézes-fokhagymás karfiol

Avokádó chips

Cukkini sushi

Cukormentes étcsokoládéba mártott mandarin

Padlizsán chips

Mogyoróvajas fehérje golyók

Hummusz főtt tojással

Banán falatkák mogyoróvajjal

Via womansday


Megtekintések száma: 26882


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet