2020 Február 15

Főétkezések között kívánod az édességet? Hát ezzel nem vagy egyedül!


Ha visszaszorítod a cukrot az étrendedben, akkor a cukorszükségleted megerősödhet - az édes ételek minden egyes alkalommal csábítanak bennünket, és sok ember számára ezeknek az élelmiszereknek a fogyasztása rednszeres. A cukrot teljes mértékben száműzni nem könnyű! De itt van egy elrettentő statisztika: egy átlagos amerikai évente közel 69 kiló cukrot fogyaszt, és ez sok esetben jelentősen növeli az élethosszig tartó elhízás veszélyét, cukorbetegség és szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatát. Valójában a JAMA Internal Medicine által készített tanulmány megállapította, hogy az ajánlott napi cukorhatárt meghaladó emberek legalább 30% -kal növelik a szívbetegségek miatti elhalálozásának kockázatát.

Szóval hogyan lehetne megállítani a cukor iránti vágyakozásainkat? Lássuk!

Igyál egy pohár vizet.

Lélegezz be - 5 mély lélegzet -, vagy várj néhány percet.

Próbálj meg valami fizikai dolgot csinálni, például tégy egy rövid sétát.

Egyél valamit, ha igazán éhes vagy. Csak győződjön meg róla, hogy kielégítő legyen. Ilyenkor sok választáj a gyümölcsöket. De sajnos önmagában a gyümölcs nem fojtja el a vágyakat - különösen, ha a vágy nem feltétlenül valami édes. Bármely vágy megszüntetése érdekében a legjobb választás egy olyan rágcsálnivaló, amely fehérjét és -, vagy egészséges zsírt tartalmaz.

Vágy valami édeset kívánsz? Próbáld ki ezeket:

Szeletelt alma mogyoróvajjal

Friss bogyós gyümölcsök egy marék mandulával

Felvert ricotta cseresznyével

Sült fahéjas alma

Gyógynövény tea, amelynek édes aromája van, például vanília

Vágy valami sósat kívánsz? Próbáld ki ezeket:

Guacamole és uborka chips

Zöldség vagy sós keksz (hozzáadott cukor vagy finomított liszt nélkül) és hummusz

Levegőn szárított marha, pulyka vagy lazac ropogós

Maroknyi sózott mogyoró vagy bármilyen más mag. 

Keményre főtt tojás

Via good housekeeping


Megtekintések száma: 26302


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet