2019 November 05

A sóvárgásnak vége!


A nap folyamán a nassolás kiváló módja annak, hogy energiát biztosíts a szervezetednek még a legkimerítőbb pillanatokban is. A tápanyagban, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag snackek megnövelik a vércukorszinted, valamint folyamatosan egyensúlyban tartja. Az egészséges táplálkozás viszont ezt a problémát megnehezítheti. Válasszunk mindig fehérjében és más jótékony hatású összetevőkben gazdag opciókat, amelyek tovább nyújtanak teltségérzetet. Íme a legjobb nassolnivalók, amelyek könnyen elkészíthetőek, nagyszerűek, és anélkül töltenek fel, hogy eltelítenék a szervezeted.

1. Snack mix

2. Csokis mandarin szeletek


3. Szilvás quinoa muffinok


4. Szárított padlizsán csipsz

5. Mogyoróvajas fehérje golyók


6. Keto mogyoróvajas szelet


7. Mogyoróvajas-lekváros muffin


8. Tex-mex töltött cukkini hajók


9. Sajtos-jalapeno falatok

10. Joghurt lekvárral


11.  Hummus főtt tojással


12. Mogyoróvajas banán karikák


13.  Mozzarella pálcikák

14.  Hummusz krékerrel

15. Ropogós, sós tökmag


16. Banán turmix


17. Étcsokis popcorn

via Womansday

egészséges egészséges táplálkozás nasi


Megtekintések száma: 62325


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet