Sunday, August 14, 2016

Az edzéseket direkt úgy állítottuk össze, hogy a lehető legtöbb testrészed megmozgassa, legyen szó akár a popsidról, a combodról, vagy a hasadról. Ha csak mindennap öt percet szánsz az egyikre, máris sokat tettél azért, hogy egészségesebb és fittebb legyél – nem mellesleg, a Blogilates csatornáján rengeteg másik edzésvideót is találsz, ha unnád a mostaniakat. Nyújtásra fel, zene bekapcs, és indulhat a mozgás! Nagyon fontos, hogy a gyakorlatok előtt és után végezz nyújtást, valamint gondoskodj a megfelelő folyadékbevitelről!

 

A formás popsiért: 5 minute beautiful booty

 

Az edzéssor  csupán csak három gyakorlatból áll (mindegyiket egy percig kell csinálni) és mindössze egy szőnyegre lesz hozzá szükséged. Könnyűnek látszik, de ha végeztél vele, mindened égni és fájni fog, az izomláz pedig garantált.

 

A lapos hasért – 5 minute flat abs

 

Ez a gyakorlatsor 5 mozdulatból áll (mindegyiket egy percig kell csinálni, szünet viszont nincs közöttük), és szintén csak egy szőnyegre lesz hozzá szükséged.

Az izmos karokért – 5 minute toned arms

A karokra való gyakorlatsor 5 mozdulatból áll (mindegyik egy perces), és szintén nem lesz hozzá szükséged semmire egy matracon kívül.

 

A formás lábakért – 5 minute long lean legs

A gyakorlat öt mozdulatsorból áll, amit lábujjhegyen állva kell elvégezned.

 

A zsírpárnák eltünteséért – 5 minute fat attack

5 kardió mozdulatsor van vegyítve ebben a gyakorlatban, hogy eltünjenek azok a makacs kis zsírpárnák onnan, ahonnan kell!

 

Szerző: Medgyesi Tímea

 

Forrás:

http://www.pixabay.com

 


Megtekintések száma: 8800


Szólj hozzá Te is a cikkhez

Ez is érdekelhet